04 June 2018

Mood Study di Ramadhan1439h

Assalamualaikum Rasanya lama dah penulis blog ini menyepi, sesepi waktu sepertiga malam.Salam Ramadhan buat semua sahabat,Ramadhan 1439h semakin hampir kepada waktu kemuncaknya.Malam seribu bulan,lailatul qadar.Hari-hari dan malam-malam terakhir Ramadhan yang menjadi perhitungan buat pencinta Ilahi.Jom kita bersiap untuk hadapinya dengan penuh keimana dan keinsafan.Mungkinkah ini Ramadhan terakhir buat kita.Oh ...sebenarnya hari-hari yang kulalui ,biarlah ia ibarat aku di Ramadhan. Ramadhan hadirmu menguatkan nafas dan rohku. Hari ini saya mencari mood study di perpustakaan negeri,mencari aura baru di Ramadhan.Pelbagai kisah yang telah berlalu selama saya tidak menulis di sini,semalam anakanda saya yang kedua,telah berumur satu tahun,Nur Syafiyah namanya.Moga anakanda umi membesar dengan sehat dan menjadi anak soleh. Misi saya untuk tahun ini adalah untuk menamatkan study.Saya mohon agar pembaca mendoakan saya agar diberikan kekuatan mental dan spiritual untuk terus istiqamah dalam pengajian ini.Akhir kata saya mudah-mudahan kita menjadi orang yang hebat dibulan selain Ramadhan kesan dari sebulan kita dibulan tarbiyyah ini...ok jumpa lagi

No comments: